REGHIN: Au început înscrierile pentru Târgul de Mărțișor

ANUNȚ

privind ocuparea temporară a domeniului public/privat al Municipiului Reghin în vederea comercializării produselor specifice de mărțisor în cadrul evenimentelor „Târgul de Mărțișor” și „Târgul de 8 Martie”

Deoarece se apropie luna martie „Luna Mărțișorului”, Municipiul Reghin aduce la cunoștința artizanilor și producătorilor locali respectiv comercianților faptul că în perioada 28.02.2025 – 02.03.2025, respectiv 06.03.2025 – 08.03.2025, se va desfășura „Târgul de Mărțișor” respectiv „Târgul de 8 Martie” în următoarele locații:

-Parcul Central din Piața Petru Maior;

-Strada Gării, pe trotuarul din zona magazinului Kaufland;

-Strada Iernuțeni, pe trotuarul din zona blocului 2/8.

Comercializarea produselor specifice Târgului de Mărțișor/ Târgului de 8 Martie în Parcul Central se va efectua în standurile (în număr de 30),  special amenajate în acest scop de către autoritatea publică locală. Taxa percepută va fi de 20 lei/mp/zi, iar pentru utilizarea standurilor se va percepe o taxă de 20 lei/stand/zi. Precizăm că vor fi sectoare arondate separat pentru artizani locali, producători locali de flori, respectiv comercianți.

Fiecare artizan, producător, respectiv comerciant va beneficia de un singur lot de teren în suprafață de 2 mp sau maxim 4 mp și de un singur stand. Vor avea prioritate solicitanții cu domiciliul în Reghin sau zonele limitrofe. Până în data de 17.02.2025 solicitările vor fi analizate, fiind întocmite documentele de aprobare sau respingere a solicitărilor cu informarea solicitanților. 

În vederea încheierii acordului de ocupare a domeniului public/privat al Municipiului Reghin, agenții economici (S.C./I.I./P.F.A.) au obligația să depună la sediul instituției (CIC) următoarele documente:

– cerere tip (download);

– copie conform cu originalul după certificatul de înregistrare;

– copie conform cu originalul după certificatul constatator;

– copie conform cu originalul după certificatul de producător;

– copie conform cu originalul după CI a reprezentantului legal;    

Data limită și locul de depunere a cererilor: 06.02.2025, orele 12.00, la sediul Primăriei Municipiului Reghin, Centrul de Informare al Cetățeanului sau pe adresa de e – mail a Primăriei office@primariareghin.ro. Termenul de achitare al sumelor aferente ocupării domeniului public prin compartimentul ADPP este 19.02.2025 la casierie sau în contul RO41TREZ47721A300530XXXX, COD Fiscal 3675258 urmând a se stabili locul ocupat de fiecare solicitant.

Pentru mai multe informații vă puteți adresa Compartimentului Administrarea Domeniului Public și Privat, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Reghin, camera 24, telefon 0265.511112, interior 112. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*