Anunț privind ocuparea temporară a domeniului public al Municipiului Reghin în vederea comercializării produselor specifice în cadrul evenimentului ”Hello October”
ANUNȚ
privind ocuparea temporară a domeniului public al Municipiului Reghin în vederea comercializării produselor specifice în cadrul evenimentului ”Hello October”, în perioada 18-20 Octombrie 2024
Deoarece se apropie luna Octombrie, Municipiul Reghin aduce la cunoștința comercianților de produse specifice evenimentului faptul că în perioada 18.10.2024 – 20.10.2024, se va desfășura evenimentul ”Hello October”, în zona centrală a municipiului Reghin.
Taxa percepută va fi de 20 lei/mp/zi iar pentru utilizarea standurilor puse la dispoziţie de către autoritatea publică locală, se va percepe o taxă de 20 lei/stand/zi, la care se adaugă taxa pentru utilităţi în valoare de 200 lei.
În vederea încheierii acordului de ocupare a domeniului public/privat al Municipiului Reghin, agenții economici (S.C./I.I./P.F.A.) au obligația să depună la sediul instituției (CIC) următoarele documente:
– cerere tip;
– copie conform cu originalul după certificatul de înregistrare;
– copie conform cu originalul după certificatul constatator;
– copie conform cu originalul după certificatul de producător;
– copie conform cu originalul după CI a reprezentantului legal;
– fotografii cu standurile propuse, după caz;
– copie după autorizaţie/aviz DSVSA;
Data limită și locul de depunere a cererilor: 10 octombrie orele 12.00, la sediul Primăriei Municipiului Reghin, Centrul de Informare al Cetățeanului.