Angajări la Primăria Petelea

ANUNȚ

Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Petelea județul Mureș,în baza Art. 618

alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Informații concurs

Tip concurs :Recrutare pe funcție publică de execuție vacantă în afara Agenției

Data de susținere a probei scrise: 22.06.2023 ora 10:00

Data si ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odata cu afșsarea rezultatelor probei scrise.

Locația de desfășurare a consursului: Petelea nr.726,județul Mureș,Sediu Primarie

Observații suplimentare: Perioada de depunere a dosarelor 18.05.2023 – 06.06.2023

Date de contact:

-Persoana de contact Luca, Lucia, Consilier,

-Telefon/fax 0265344112; E-mail  petelea@cjmures.ro

Data afișării :18.05.2023,ora 14.00

Informații post scos la concurs

Consilier 

Descriere post                                                                Localizare post

 Clasa I                                                                           PRIMĂRIA COMUNEI PETELEA

Grad superior                                                                 Localitate PETELEA

Tip compartiment COMPARTIMENT

Denumire compartiment  ACHIZITII PUBLICE

Condiții de participare

Pentru a putea participa la concursul sau examenul de recrutare candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

Domeniu de studiu: Ştiinţe administrative (Ramura de știință), Ştiinţe economice (Ramura de știință)

Vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani

Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Bibliografie și tematică de concurs:

1. Constituția României, republicată

cu tematica Drepturi şi îndatoriri fundamentale.

2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,

republicată, cu modificările și completările ulterioare

cu tematica Reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor

fundamentale ale omului, prevenirii şi combaterii incitării la ură şi discriminare.

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu

modificările și completările ulterioare

cu tematica Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi.

4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și

completările ulterioare

cu tematica Statutul funcţionarilor publici.

5. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98 din 14 decembrie 2017 privind funcţia de control ex ante al

procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru

sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificările şi completările

ulterioare:

cu tematica Controlul ex-ante al procedurilor de atribuire.

6. LEGE nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Achiziţia directă de produse, servicii şi lucrări; Proceduri de atribuire aplicabile pentru

atribuirea contractelor de achiziţie publică/ acordurilor-cadru sau organizarea concursurilor de soluţii;

Elaborarea strategiei anuale de achiziţie publică; Planificarea şi elaborarea Programului Anual al Achiziţiilor

Publice; Elaborarea strategiei de contractare; Organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţie publică;

Modul de lucru al comisiei de evaluare; Garanţia de participare şi garanţia de bună execuţie; Criterii de

atribuire; Factori de evaluare.

7. LEGE nr. 101 din 19 mai 2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de

achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii,

precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu

modificările şi completările ulterioare:

cu tematica Elementele contestaţiei şi termenele de soluţionare a contestaţiei;

8. Hotărârea Guvernului nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a

prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016

privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare:

cu tematica Derularea procedurilor de achiziţie publică

9. Hotărârea Guvernului nr. 495 din 9 iulie 2019 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice

de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al

procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/ acordurilor-cadru

sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, prevăzute în anexa nr. 1 la

Hotărârea Guvernului nr. 419/2018:

cu tematica Aspecte specifice ale controlului ex-ante al procedurilor de negociere fără publicare prealabilă

şi al modificărilor contractuale

10. ORDIN Nr. 1068/1652/2018 din 4 octombrie 2018 pentru aprobarea Ghidului de achiziţii publice verzi

care cuprinde cerinţele minime privind protecţia mediului pentru anumite grupe de produse şi servicii ce se

solicită la nivelul caietelor de sarcini.

cu tematica Cerinţe minime privind protecţia mediului pentru grupele de produse şi servicii prioritare

Selectate

Dosarul de concurs

În vederea participării la concurs,in termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organizatoare,respectiv până la data de 06.06.2023 ora 16.00,candidații depun dosarul de concurs,care conține în mod obligatoriu:

  1. Formularul de înscriere (prevazut în anexa nr.3 la H.G.611/2008);
  2. Curriculum vitae,modelul comun european;
  3. Copia actului de identitate;
  4. Copii ale diplomelor de studii,certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializăari și perfecționări;
  5. Copia carnetului de muncă li a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată,care să ateste vechimea în muncă;
  6. Copia adevrinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare,eliberată cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de către medicul de familie al candidatului;
  7. Cazierul judiciar;
  8. Declarația pe propria răspundere,prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere,sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrătoe al Securității sau colaborator al acesteia,în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*