
Înscrieri pentru participarea la Târgul de Mărțișor
ANUNȚ
privind ocuparea temporară a domeniului public/privat al Municipiului Reghin în vederea comercializării produselor specifice de mărțisor în cadrul evenimentului ”Târgul de Mărțișor”
Deoarece se apropie luna martie ”Luna Mărțișorului”, Municipiul Reghin aduce la cunoștința comercianților de produse ocazionale, mărțișoare, flori și alte aranjamente specifice evenimentului faptul că în perioada 27.02.2023 – 01.03.2023 respectiv 06.03.2023 – 08.03.2023, se va desfășura ”Târgul de Mărțișor” în următoarele locații:
-Parcul Central din Piața Petru Maior;
-Strada Gării, pe trotuarul din zona magazinului Kaufland;
-Strada Iernuțeni, pe trotuarul din zona blocului 2/8.
Comercializarea produselor specifice Târgului de Mărțișor din Parcul Central se va efectua pe standurile special amenajate în acest scop de către autoritatea publică locală. Taxa percepută va fi de 20 lei/mp/zi, iar pentru utilizarea standurilor se va percepe o taxă de 20 lei/stand/zi.
Fiecare agent economic va beneficia de un singur loc de teren în suprafață de 2 mp și maxim 4 mp și de un singur stand.
În vederea încheierii acordului de ocupare a domeniului public/privat al Municipiului Reghin, agenții economici (S.C./I.I./P.F.A.) au obligația să depună la sediul instituției (CIC) următoarele documente:
– cerere tip;
– copie conform cu originalul după certificatul de înregistrare;
– copie conform cu originalul după certificatul constatator;
– copie conform cu originalul după certificatul de producător;
– copie conform cu originalul după CI a reprezentantului legal;
Data limită și locul de depunere a cererilor: 17.02.2023, orele 12.00, la sediul Primăriei Municipiului Reghin, Centrul de Informare al Cetățeanului.
Pentru mai multe informații vă puteți adresa Compartimentului Administrarea Domeniului Public și Privat, Parcări din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Reghin, camera 24, telefon 0265.511112, interior 112.
