Audienţe cu programare la Primăria Municipiului Reghin
COMUNICAT DE PRESĂ
Transparenţa decizională şi comunicarea directă sunt două principii importante în activitatea Primăriei Municipiului Reghin.
Având în vedere că la nivelul municipiului Reghin a scăzut rata de infectare cu virusul SARS-CoV-2, Primăria Municipiului Reghin a decis să poarte un dialog direct şi deschis cu cetăţenii, săptămânal, în fiecare zi de miercuri, între orele 11-13.
Aceste întâlniri directe cu reghinenii sunt deosebit de importante pentru a discuta şi soluţiona concret problemele care ţin de activitatea municipalităţii, dar şi pentru a percepe direct realităţile oraşului şi priorităţile sau propunerilor cetăţenilor.
Márk Endre – primar, acordă audiențe pe următoarele probleme: abuzuri, buget local, calamități, probleme privind conduita funcționarilor publici, impozite şi taxe, intreprinderi mici şi mijlocii, sistematizare, construcții, probleme deosebite nesoluționate, licitații, închirieri, concesionări, zonare, iluminat public, igienă și salubrizare, spații verzi, starea drumurilor, protecția mediului.
Dragoș Pui – viceprimar, acordă audiențe pe următoarele probleme: disciplină în construcții, probleme deosebite nesoluționate, piețe, târguri, ordine publică, învățământ, cultură, artă, culte, sport, sănătate, comerț, control comercial, asistență socială, zone de agrement.
Mirela Minodora Rădoi – Secretarul general, acordă audiențe pe următoarele probleme: probleme juridice, legea fondului funciar, legea 10/2001- imobile naționalizate, administrație publică locală, acorduri funcționare, autorizație piață, autorizație taximetrie, registru agricol, evidența persoanelor, stare civilă, asociații de proprietari, nerespectarea termenelor de soluționare a cererilor.
Menţionăm că, persoanele care doresc să intre în audienţă, cu diferite situaţii legate de activitatea administraţiei publice locale se pot înscrie la Centrul de Informare pentru Cetățeni, la numărul de telefon: 0265-511112 sau prin email: office@primariareghin.ro.
Programarea la audienţe se face în ordinea cronologică a depunerii cererilor.
Nu se acordă audiență pe probleme care nu țin de competența administrației publice locale.