Conferință de Marketing Strategic cu Aliz Kosza la Târgu Mureş

 “Modul de a face business a evoluat însă nu toate business-urile au evoluat odată cu acesta. Prin ce se diferențiază afacerea ta față de restul competitorilor din piață? Cum ajunge această informație la clienții tăi? Mesajul tău este adaptat la ceea ce caută clienții tăi AZI?” sunt doar câteva dintre întrebările care-şi vor găsi răspunsul la Conferință de Marketing Strategic susţinută de Aliz Kosza la Târgu Mureş.

Evenimentul este organizat de Leading Evolution şi se va desfăşura marţi, 26 noiembrie la Hotel Privo din Târgu Mureş.

“Aliz Kosza (www.alizkosza.ro)  este una dintre cele mai experimentate femei de business din România.  Cu o carieră de 40 de ani, peste 30 de ani de experiență în top  management (cu 4 mandate de CEO) și 7 ani de mentorat de business în  antreprenoriate românești.  În tot acest timp a construit și dezvoltat branduri  puternice, care sunt și azi în topul mărcilor din industriile pe care le  reprezintă: Poiana, Tomi, Ardealul, Bunica, Unirea, Wiesana, MOL, Savana” spun organizatorii.

”Arhitectura de brand, identitatea vizuală și branding-ul sunt cele mai ignorate elemente în antreprenoriatele românești.  Identitatea vizuală este expresia, reflectarea a ceea ce este afacerea ta, adică: cine ești, cum ești când nu vorbești?  Este instrumentul care transferă valorile tale prin „însuflețire” și branding către consumatorii tăi.” Spune Aliz Kosza.

Conferinţa va fi împărţită în trei părţi, desfăşurându-se după următorul program:

 09:00 – 09:30 – Primirea invitaților

PARTEA I-a: 09:30 – 11:15

Ce este identitatea vizuală?

  • Cele mai frecvente greșeli ale antreprenorilor
  • Confuzia dintre identitate vizuală și brand
  • Cercetarea calitativă de piață
  • Relevanța și importanța cercetării calitative de piață / Metodologie
  • Studiu de caz cercetare calitativă identitate vizuală
  • Harta perceptuală a brandurilor / Cum o construim.
  • Studii de caz recente

PARTEA a II-a: 11:30 – 13:30

Arhitectura de brand

  • Tipuri de arhitectură de brand. Cum integrăm identitatea corporate, diviziile, liniile de business și brandul de produs?
  • Branding de divizie, branding de categorie, branding de produs SAU sub-branding versus corporate brand?
  • Interdependența și conexiunea elementelor de marketing în modelul de business
  • Studiu de caz recent din piața locală
  • Întrebări / Răspunsuri

13:30 – 14:30 Lunch

PARTEA a III-a: 14:30 – 16:00

Integrarea arhitecturii de brand în Modelul de business

  • Cum construim identitatea vizuală corectă:
  • Viziune-Misiune-Valori
  • Briefing-ul: un moft sau o necesitate?
  • Reflectarea viziunii și arhitecturii de brand în modelul de business
  • Impactul și importanța vizualului în mediul online
  • Studii de caz recente din România
  • Întrebări și răspunsuri

 

Tarif participare:

120 EURO/persoană / 100 EURO Early Bird (până în 11.11.2019)

A doua persoană din cadrul aceleiași companii va achita 80 EURO

  • Metode de plată: online cu card, sau transfer bancar

fceab5_5a2b6280002444058f84caa1668b7e3f~mv2

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*