Compania AQUASERV S.A a implementat o linie telefonică Call Center pentru sesizările clienţilor
Conform unui comunicat de presă emis de Compania AQUASERV S.A începând din 14 ianuarie 2016, a implementat un sistem tip Call Center pentru gestionarea apelurilor sosite de la clienţii săi, fiind printre primele 5 companii de apă-canalizare la nivel naţional, care oferă acest serviciu. Serviciul Call Center, disponibil în limbile română şi maghiară, reduce timpul de aşteptare, asigură preluarea tuturor apelurilor şi permite rezolvarea majorităţii problemelor legate de furnizarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, cu un simplu apel telefonic. Prin apelarea noului serviciu, clienţii pot accesa informaţii sau servicii referitoare la lucrările programate şi avariile din reţeaua publică de alimentare cu apă şi canalizare, tarifare, documente necesare pentru contracte, facturare, reclamaţii, sesizări, solicitări, transmitere index contor cu apă potabilă. Numerele de telefon la care poate fi apelat serviciul Call Center AQUASERV sunt următoarele: Tîrgu-Mureş (0265-208-888), Reghin (0265-512-800), Sighişoara (0265-772-350), Târnăveni (0265-441-035), Luduş (0265-411-425), Iernut (0265-471-394) şi Cristuru Secuiesc(0266-242-703). Orarul de funcţionare este 08:00-16:00, după care apelurile sunt preluate de către un dispecer. Sistemul tip Call Center reprezintă un instrument modern şi performant de gestiune a relaţiilor cu clienţii şi a resurselor interne, care va contribui la îmbunătăţirea relaţiei pe care Compania AQUASERV S.A. o are cu clienţii săi. Acest centru de apelare permite controlul eficient al modului în care circulă informaţia între diversele servicii ale companiei, fapt care va facilita transmiterea informaţiilor într-un timp mai scurt şi ameliorarea reactivităţii tehnicienilor AQUASERV la solicitările clienţilor – intervenţii la avarii, probleme de alimentare cu apă/canalizare etc. Această soluţie se alătură altor eforturi pe care compania le face pentru a îmbunătăţi comunicarea cu clienţii. Vă reamintim că AQUASERV a lansat şi o aplicaţie mobilă, unică în România, cu ajutorul căreia consumatorii află în timp util, informaţii cu privire la sistarea furnizării apei potabile din cauza unor avarii pe reţea, lucrări de întreţinere sau restanţe în plata facturilor. Tot în acest scop Compania AQUASERV S.A. va implementa în viitorul apropiat şi o modalitate de transmitere a unor informaţii utile către clienţi, în timp real, prin intermediul sistemului de tip SMS.
Hegy Carol