
L.I.F.T social media training la Târgu Mureș
Dacă eşti interesant de tot ceea ce înseamnă social media, ba mai mult ai o afacere pe care o promovezi în mediul online ori îţi doreşti acest lucru, merită să-ţi iei un bilet la L.I.F.T. social media training. Ce este de fapt acest eveniment? L.I.F.T. = Linkedin, Instagram, Facebook şi Twitter.
Concret, Târgu-Mureşul găzduieşte la început de octombrie prima conferinţă a creatorilor de conţinut online din România destinată mediului de business industrial/tehnic cu activităţi de producţie şi instituţiilor publice.
Cui se adresează mai precis acest eveniment? Specialiștilor din companii industriale producătoare de bunuri și servicii, dar şi angajaților din instituțiile publice pentru care conținutul online din social media reprezintă o provocare, în vederea atingerii obiectivelor de comunicare.
Când? Miercuri, 2 octombrie!
Unde? La Teatrul 74 – Cetatea Târgu-Mureş
Nu doar că de la această întâlnire se va pleca cu un bagaj de informaţii, dar cine nu îşi doreşte să-i cunoască pe speakerii care au acceptat invitaţia de a vorbi în cadrul acestui eveniment?
Cine sunt speakerii?
Cristian China Birta – CEO Kooperativa 2.0
Călin Ştefănescu – CEO Happy Recruiter
Mircea Munteanu – sociolog SMRP
Paula Rusu – expert în comunicare şi relaţii publice
Adrian Coco – fotograf
Marius Pop – specialist analytics şi optimizarea conversiilor
Cristian Florea – Kooperativa 2.0
Alina Sîmpetru – Content Strategy / Video Marketing Advisor OMV Petrom
Cezar Sigmirean – lector univ.dr. Universitatea de Medicină, Ştiinşe şi Tehnologie Târgu-Mureş
Gheorghe Damian – primar Ciugud (Alba)
Program:
Ora 10.00 – sesiunea extraordinară 1 – CEO reprezentativi și conducători de instituții
publice împărtășesc viziunea lor despre social media și despre cum iau deciziile în acest sector
Ora 11.30 – Coffee break
Ora 12.00 – sesiunea extraordinară 2 – comunicatori din companii și din instituții
publice a căror activitate are impact în social media își prezintă metodele de lucru
Ora 14.00 – Lunch
Ora 15.00 – sesiunea extraordinară 3 – workshop cu prezentarea unor studii de caz,
colaborarea cu influenceri și secretele unei fotografii cu impact în social media
Accesul participanţilor la eveniment se face în urma achitării taxei de 65 de euro. Mai multe detalii legate de modalităţile de înscriere şi program găsiţi pe www.liftsocialmedia.ro
Social Media nu este un moft, ci o necesitate a zilelor noastre, fiind un mod foarte bun de promovare. Prezenţa pe reţele sociale nu urmăreşte neapărat vânzarea, ci şi întărirea brandu-ului şi transmiterea mesajului către publicul ţintă. Reţele sociale sunt des folosite pentru a spori vizibilitatea afacerii.
Tocmai din acest motiv e foarte important să ştim care e treaba cu textele, cu fotografiile postate fie pe Facebook, fie pe Instagram, Linkedin ori Twitter. Nu e de ajuns să facem o fotografie, să scriem două trei cuvinte şi-apoi să le publicăm în online.
Participarea la acest eveniment este o oportunitate pentru a identifica şi împărtăşi cele mai actuale soluţii de creare a conţinutului online. Conferinţa reprezintă locul în care întâlneşti specialişti din companii româneşti cu tradiţie, participi la workshop-uri interactive şi găseşti soluţii de colaborare utile.