salon de mobila

Industria mobilei din România caută noi oportunități de export la expoziția de la Milano

Companii românești specializate în mobilier pentru locuințe, din lemn masiv sau tapițat, în stil clasic sau modern și design vor fi prezente, în perioada 9-14 aprilie a.c., la Milano, la ”Salone Internazionale del Mobile”.

Aceasta este cea mai importantă manifestare mondială în domeniul designului de interior. Expoziția, desfășurată pe o suprafață de peste 210.000 mp, așteaptă peste 370.000 de vizitatori profesioniști și 5.000 de jurnaliști din 188 de țări.

Piața italiană prezintă un interes deosebit pentru producătorii români, fiind cea de a treia în exporturile de mobilă ale României. State din Asia și din Orientul Mijlociu, precum şi Rusia sunt, de asemenea, vizate, la actuala ediție a evenimentului, de firmele româneşti, care își propun stabilirea de noi contacte cu potențiali parteneri de afaceri.

Companiile româneşti sunt prezente la Milano alături de alţi peste 2.500 de expozanți și importanți designeri în domeniu, care prezintă tendințele viitoare în ceea ce privește mobila, designul și decorațiunile interioare.

Pavilionul național, organizat pe o suprafață de 489 mp, prezintă produsele următoarelor companii: Ador Mobila, AXM Prod”93, Bradul Măneciu, Carel Woodworks , Creative Concept, Dis Prod, Ecomatrix, Montana Câmpeni, Mobila Dalin, Nordarin Prod Com, Quadra Invest, Pure Home Collections, Simex, Sessio.eu, Szel Mob, Transilvania Production, Ubikubi.

Valoarea finanțată de la bugetul statului pentru acest eveniment este de 1.300.460 lei. Evenimentul este organizat în colaborare cu Asociația Producătorilor de Mobilă din România.

**

Aflat anul acesta la cea de a 58-a ediție, ”Salone Internazionale del Mobile” este unul dintre evenimentele de top ale industriei de profil, care se desfășoară în fiecare an în luna aprilie, în Milano, începând cu anul 1961. Salonul Internațional de Mobilă de la Milano este împărțit în trei categorii principale – Classic, Design și xLux.

Gândit inițial ca o modalitate de a promova exportul italian de mobilă și accesorii, Salonul Internațional de la Milano a devenit un eveniment de marcă pentru promovarea noilor trenduri, urmărind, în același timp, descoperirea celor mai promițători tineri designeri internaționali.

 

Biroul de presă al Ministerului pentru

Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat

Distribuie articolul ...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someonePrint this page

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*